dimecres, 29 de maig del 2013

Vainica Doble - El tigre de Guadarrama (1981)



Farà uns dotze o tretze anys, mentre treballava al despatx d'arquitectura on hi vaig fer pràctiques els últims anys de carrera, vam anar a fer una feina al Santuari del Miracle de Riner, al centre geomètric de Catalunya. El despatx estava especialitzat en projectes de restauració i excepcionalment ens vam quedar a dormir al Santuari un petit equip de tres persones perquè la medició del conjunt requeria dos dies de feina i no valia la pena anar i tornar a Barcelona. Vam passar la nit en unes cel.les individuals molt petites, molt similars a les que ocupen o ocupaven els monjos benedictins del monestir, aquella nit vaig escoltar íntegre els compact disc que m'havia comprat feia poc a Discos Balada del carrer Pelai, era una edició horrible de dos discos en un de 'El tigre de Guadarrama' i 'El eslabón perdido'  de Vainica Doble, recordo que vaig passar por i tot, dels dos el que em va agradar més va ser 'El Tigre', ara el disc està ratllat.